F1 Silnik pod gaz 1.4 vs. 2.0

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sew1981
    RS
    S_OCP MemberModeratoRS
    • 2009
    • 10918
    • Fiat

    #26
    elpolacco, to nawet jak był w wersji 75, to "gt" i tak trzeba z niemaszków targolić.
    Na polskim rynku nowy z tych 3 wymienionych wersji dostępny był bodajże tylko "sportline"

    Komentarz

    • Bartass
      Ambiente
      • 2014
      • 136

      #27
      Bierz 1,4 75KM. Ja robiłem taką nawet po 10 000 miesięcznie i zero problemów, zarówno z autem jak i z samą instalacją LPG.

      Komentarz

      • elpolacco
        L&K
        • 2010
        • 1372
        • Volkswagen
        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

        #28
        Zamieszczone przez sew1981
        elpolacco, to nawet jak był w wersji 75, to "gt" i tak trzeba z niemaszków targolić.
        Ja nie widzę w tym żadnego problemu :diabelski_usmiech
        VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

        Komentarz

        • Dig Dug
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1306
          • Seat

          #29
          Pelex, Jeśli zużycie zaworów ssących ma następować zgodnie z artykułem po 120 tys. km (rozumiem ze przy jeździe na gazie), to należałoby się zapytać ile kosztowałaby ewentualna naprawa u zwykłego mechanika. Może nie jest to jakiś straszy koszt raz na potencjalne 4-5 lat eksploatacji ??

          Bo silnik 2.0 8V dawał tyle radości z jazdy w Octavii, a co dopiero w F1. W nim masz 170Nm momentu przy 2400 obr, gdzie przy 1.4 masz pewnie 130Nm przy ponad 3500 obr. F1 z silnikiem 2.0 jest w stanie sprawnie objechać nie jeden mocniejszy samochód.
          Ja bym się zastanowił nad 2.0.
          Była O1 jest F2.

          Komentarz

          • GieBe
            Classic
            • 2011
            • 18

            #30
            Tak się składa, że akurat jestem w posiadaniu zagazowanej Fabii I z silnikiem 2.0. Zakupiłem z przebiegiem 116kkm i od razu założyłem LPG, bo apetyt na paliwo duży, a przebiegi mam całkiem spore (35tys/rok). Instalacja stag 300 na wtryskach hana. W tej chwili stan licznika pokazuje 160kkm i póki co nie ma żadnych problemów z silnikiem, a frajda z jazdy autem (i oszczędnościami w portfelu) jest. :-)
            - Octavia 2 1.9 TDI BXE skradziona
            - Fabia I 2.0 AZL :-)

            Komentarz

            • stuff1000
              Drive
              • 2014
              • 45

              #31
              Jesli pod gaz to tylko duzy silnik, ja bym brał 2.0, a nie jakąś kosiarkę 1.4
              Brak...

              Komentarz

              Pracuję...